Nya kort och min tröst

Jag sitter här och nästan gråter för att min jävla sketna dator inte hittar min mobil för att kunna installera den. Sen kom jag på att jag har ju faktiskt en webcamera, den använder jag väldigt sällan, är inte en sån som gärna sitter och visar mig i datorn. Det är isåfall med min dotter som vill jag kan dumma mig med eller visa katterna eller om Josefine är här och pratar med Babiantuttars lille son Elvis. Tog ett kort på mig och ett annat på Nogger. Nogger började gosa med mig men när hon såg webcamen så ville hon gosa med den istället när hon inte fick det så fnös hon och hoppade ner men jag fick ett kort på henne iallafall.

Det svarta till vänster är inte skit på väggen utan det sitter innanför glaset i camen



Innan Nogger bestämde sig för att camen var gosigare att gosa med



Detta är min tröst nu när jag slutat att röka



Och detta




Kommentarer
Postat av: BajsMalins Oseriösa

Mycket bra val av snus, bloggmamma! Nu blir jag stolt :D



PUSS OCH KRAM!!

2010-01-03 @ 22:06:49
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: emmelist

champix... man käkar dom för att få hjälp då man slutar röka... då ska man försöka röka som vanligt dom 2 första veckorna... sen trappa ner. jag har ätit tabletterna i 1 ½ vecka... å jag har idag rökt 2 ½ cigg istället för 15 :)



du kan googla på champix så kan du läsa om de :)

2010-01-03 @ 23:14:11
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Mia

Du är så söt Sune och jag är förbannat stolt över att du har slutat att röka. Nu blir det inga mer rökpussar, gottit! Puss puss. ;o)

2010-01-04 @ 01:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback