Nytt snus idag

Jag var och handlade lite idag för nu går det inte att pressa ut mer schampoo, tandkräm eller duschkräm i sina förpackningar. Jag skulle köpa nytt snus också bara det att det fattades 2 kronor till den jag brukar köpa och jag vill inte visa hur fattig jag är så jag frågade inte om jag fick komma tillbaka med dom 2 kronorna senare eller imorgon så jag frågade efter det billigaste snuset dom hade. Hon tog fram en dosa och jag frågade vad den smakade, tjejen bakom disken frågade en kollega (som inte snusar det vet jag garanterat) vad den smakade.
-Den smakar som General har jag hört.
Jag som snusar just General tyckte det var skitbra och 12 kr billigare var den också. Jag tog en sån, kom hem och tog en påse, väntade på det där småsvidande som brukar uppstå eller smaken men efter 40 minuters väntande har det fortfarande inte uppstått! Det smakar nada, det smakar som om jag stoppat in en minitepåse under läppen för fan! Jojo bruden vet verkligen inte hur General smakar det märker jag det. Aldrig mer den här dosan. På Facebook skrev jag ut det som status och genast hade jag en snusmumrik på chatten och människan tipsade mig om ett billigare alternativ på nätet som faktiskt var lik General i smaken så ja nu har jag beställt det då så får vi se om jag åker upp till människans hemstad och stoppar ner en påse med hundbajs i brevlådan!

Denna är det dom fick mig att köpa i affären, köp den inte!

 

 


Kommentarer
Postat av: absolutjohan

Blött kaffefilter med Tabasco smakar bättre än den där skiten!

2010-01-22 @ 14:32:17
URL: http://absolutjohan.se
Postat av: Frogprincess

Då hoppas jag att det andra snuset smakar bättre.

Fast jag som inte snusar tycker att allt snus luktar illa.

Ska jag då jämföra detta med att jag tycker att vanligt te luktar jättegott men smakar f-n så...

2010-01-22 @ 16:36:49
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback