Plattbröstad?

I idrottsvärlden är det inte positivt att ha stora bröst och jag har sällan sett tjejer som har det heller men Häckstjärnan Jana Rawlinson tyckte att hon var plattbröstad och ville inte se ut som en man så hon förstorade sina bröst för att se kvinnligare ut. Nu har hon tagit ut dom för att vilja ha en större chans att vinna en OS-medalj.
– "Jag är vuxit upp och det är okej att vara platt som en pannkaka, säger australiensiskan." Ursäkta mig men hon verkar ha större bröst än dom flesta idrottstjejer jag har sett! Om någon tycker att hon är plattbröstad så tycker ju jag då att den människan ska skaffa glasögon tjocka som flaskbottnar och hon kan ju själv börja då.

Tycker ni att hon är plattbröstad?

Mer kan ni läsa HÄR

Bilden har jag återigen tagit på samma sida som artikeln

 

 


Kommentarer
Postat av: Gealach

Nej, inte är det där platt inte.



Men samtidigt verkar det ju lite puckat att skaffa större bröst om man ska springa och hoppa, för inte är det bekvämt med en massa studsande, inte...

2010-01-05 @ 13:32:11
URL: http://gealach.blogg.se/
Postat av: Vigdis

Tack fina vännen för din uppmuntran!

Jo, det är mycket att ta tag i, och inte kul.

Men jag får se framför mig när allt detta är klart, och vandra i den riktningen.



Vad jobbigt för dig att förlora din mamma så tidigt :(

Det måste ha varit väldigt svårt...

Har du växt upp med dina morföräldrar då?



2010-01-05 @ 13:50:43
URL: http://nyandning.blogg.se/
Postat av: Emmelist

jag hoppas verkligen det :) men du snusar istället nu va?

2010-01-05 @ 14:07:13
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Nää, verkligen inte1 Helt normal, men storbystad för att vara elitidrottskvinna.

Haha, jag är glömsk och virrig så det räcker, men inte 17 glömmer jag gottis!

2010-01-05 @ 14:17:59
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Linda

Nej det där räknas verkligen inte som platt. Tycker dom verkar mer åt det stora hållet. I alla fall på min skala.

Ja jag började läsa igår. Herre gud vilken bra blogg. Hon skriver ju på ett så bra sätt att jag skrattade så mycket att Skitgrisen vaknade. Jag kunde inte hålla igen verkligen. Ska fortsaääta att läsa sen när jag har lite mer tid. Just nu är det julborttagning som gäller sen kommer en man hit o ska kolla på den trasiga tvättmaskinen. Sen ska jag till apoteket, fixa mat o stryka sambon medhårs så hon är glad =)

Men till kvällen blir det garanterat mer läsning. Tack så jätte mycket för tipset =)

2010-01-05 @ 14:25:41
URL: http://www.metrobloggen.se/psykfall
Postat av: Sture

Inte för att jag har koll men chansen finns ju att det är ett foto från en bildbyrå och det inte är taget i samband med intervjun. Troligen är det en pressrelease och då tar man det som finns om man vill göra en artikel. Så denna bild är innan borttagandet och innan det platta återuppstod...



2010-01-05 @ 14:57:33
Postat av: Tove

Nej hon är inte plattbröstad! Då ska man se långdistanslöparna, där är det platt!

2010-01-05 @ 15:12:02
URL: http://filosofenshorna.blogg.se/
Postat av: Sune...the girl

Sv till Sture: Så kan det ju vara kanske, tänkte jag inte ens på haha.. hm okej tack för den tankeövergången :)

2010-01-05 @ 15:15:45
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-05 @ 15:20:09
Postat av: Freddy

Du har ju missat hela grejen. Bilden är ju efter bröstförstorningen.

2010-01-05 @ 16:19:05
Postat av: Stephan

Freddy har rätt



http://www.iaaf.org/mm/photo/competitions/worldchampionships/41130_w400xh600.jpg , denna är innan förstoringen.



/Stephan

2010-01-05 @ 17:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback