Positivt med en stor röv

Många klagar: "Åh jag har alldeles för stor rumpa, kolla bara!" Jag tänker: "Hey kolla in min då. Jag kan använda min röv som cykelställ om nån vänder upp och ner på mig liksom, slå det om ni kan!"
Om nån spankar mig på skinkorna så stannar vibrationerna en kvart efteråt, värsta centrifugen liksom *himlar med ögonen*.

Nu har iallafall forskarna kommit på att har man stor röv så minskar man risken att få diabetes och hjärtsjukdomar. Fan vad gött! Då dör jag inte i det iallafall förhoppningsvis så ska jag banta så måste jag se till att behålla skinkornas fett alltså. När min dotter var liten så trodde hon att det var bajs i skinkorna, därför dom såg ut som dom gjorde. Jag sa till henne att inte sitta för länge för då pressades allt bajs ut. Kanske därför hon var ett så aktivt barn? *Glödlampa*.

Detta med stor röv, sjukdomar och shit kan ni läsa mer om HÄR


Rösta på nån av de 3 finalisterna i min dagens bloggtävling så får ni en puss till påsk.






Kommentarer
Postat av: Hillevi

Haha, tycker min ända verkar vara kär i mina knän. Det är dit den strävar iaf...

Mmm, jag är inte XS precis...

2010-01-14 @ 15:22:54
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Georg Hendrix

dessutom är det fint med stor rumpa :-)

2010-05-27 @ 00:52:13
URL: http://georg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback