Prins Carl-Philip har en romans med en fd Slitzmodell?

Ska ännu ett kungabarn välja en av folket? En påstådd romans mellan Carl-Philip och fd Slitzmodellen och dockusåpaskådisen Sofia Hellqvist florerar. Han har varit singel sedan förra våren men träffade henne redan i juli och han har också redan träffat hennes föräldrar. Vart ska det här sluta tro? Mamma och Pappa lär aldrig gå med på att han gifter sig med henne antagligen så låt ungdomarna hållas ett tag.

Mer kan du läsa HÄR

Bilden har jag tagit HÄR

 

Var med i min Dagens bloggtävling!

 


Kommentarer
Postat av: Robban

Aah, jag minns förre kronprinsens älskarinna Lena Skoog! Hon hade... former...

2010-01-13 @ 16:43:31
Postat av: Nillan

Min bästa vän Sofia! :) Låt dom få gifta sig om dom nu blir ett par, gör inte mig något. Blir bara glad om min bästa vän blir gift :)

2010-01-13 @ 16:54:09
URL: http://nillansliv.webblogg.se/
Postat av: Robban

Det gick en historia på den tiden:



Kronprinsen ute på militärövning. Ligger på marken och stryker handen över mossan.



- Ursäkta, vad gör kronprinsen?



- Lena skog...

2010-01-13 @ 16:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback