Rita alfabetet med tungan

"Till vardags kör hon buss i Stockholms tätort. På kvällarna lär hon kvinnor att uppnå orgasm och öka njutningen i sexlivet.
– Mina busskollegor ger mig gliringar ibland, men de vet att jag har ett djup med det jag gör. De är schyssta, säger Mita Hughdahl, 49."

Mita är lite av en expert på orgasmer skulle man kunna säga och säger att kvinnor är som strykjärn, vi tar lång tid att hettas upp men är varma desto längre.
Inget in, ut och sprut här inte.

Om man är osäker på hur man vill ha det och vad som är skönast kan man be sin partner eller vem man nu hoppat i sänghalmen med att rita alfabetet med tungan där..ni vet. Tänk om nu bokstaven Ö är skönast då? Antingen har människan ifråga fått en tunga som har domnat eller också har tjejen somnat. Jaja helheten går ut på att man ska ta sig tid till att njuta sig till orgasm, inget pang på och sen somna som faktiskt många killar gör. Sicken tur att man är flata då!

Mer kan du läsa HÄR



Följ Hoppfullt psykfalls blogg och läs vägen till en regnbågsbebis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback