Robinson-Sanna fick en smink istället för en machete

Tv4 hade frågat Robinsondeltagarna vad dom ville ha med sig till ön, Sanna hade på skämt sagt smink men ändrade sig och sa machete, ikväll slängde Paulo ner en säck med deras tillhörigheter, nån machete fick däremot inte Sanna utan just smink. Bla ett medel för kliande myggbett och bett från andra flygfän, bra för killarna som hade problem med kliande pungar.

Pakten från lag Agwe höll inte, Mats irriterade sig på Anders vilket kom fram och det var det som tillslut fick Mats att vara den som fick sin fackla slocknad, men han är inte ute ur leken eftersom det finns ett lag till där Annika och Hans väntar.

Mer kan du läsa HÄR


Som vanligt har jag snott bilderna på samma sida som artikeln


Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Så man kan fortfarande hoppas på att Mats tar hem det...

MEN jag kan nog tillägga att jag tycker att det är lite löjligt för någonstans så borde det ju vara att är du utröstad så är du utröstad... Jag tror att jag har tröttnat men jag lär ju sitta där och glo ändå.

2010-01-18 @ 18:02:19
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback