Robinson-Sanna

Idag blev det sammanslagning i Robinson. En del tyckte det var underbart medan andra bara ville spy på Sanna som betedde sig som en barbiedocka enligt Johan och Veronica. Åmade sig och var genast med dom 3 stackars deltagarna i Brise. Självklart ville hon ha med dessa tre för att själv ha en chans att få stanna lite längre, vem skulle inte det. Det som oroar mig mest är att jag antagligen pratar nästan lika fult som hon eftersom vi kommer från samma län. Det stör jag mest på när det gäller henne för det finns nog ingen som har en sån utmärkande dialekt som hon, okej den utröstade Hans från lapphelvetet också då.
Det bjöds på god mat och alkohol, det måste ha varit en chock för deras kroppar.

Mer kan ni läsa HÄR

Bilden är tagen..suck ja ni fattar

 

Ni glömmer inte av att anmäla er till min Dagens Blogg-tävling va? Gör det HÄR

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Tycker dom kunde fåt mer alkohol... Då kunde det blivit ett riktigt intressant avsnitt =) Vem det kanske hade blitt lite utdelade snytingar o bonka bonka??? Hahahaha...

Va inne o kollade på susnet.se men har ju som sagt dyslexi på hög nivå när det kommer till pulande av länkar HTML grejer o gud vet vad allt heter. Men ska ta mig en ordentlig funderare på flytt. Det är då jag önskar att jag hade börjat blogga igår då hade det inte varit så många inlägg o kommentarer som skulle flyttas med =)

2010-01-09 @ 22:44:55
URL: http://www.metrobloggen.se/psykfall
Postat av: Linda

Om jag får tummen ur o flytta så är du den första som kommer att få hjälpa mig.

Hahaha, vad roligt. Det första robinson avsnittet så sa jag att herre gud hon måste ju vara flata.

Så jaaa inte fan är hon helhetro, detvägrar jag tro på =)

2010-01-09 @ 23:06:39
URL: http://www.metrobloggen.se/psykfall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback