Robinsonchocken

Jag tänkte hela kvällen att det blir ju inte kul när man redan nu vet vem som får lämna Robinson, Johan. Men döm om min förvåning och jag blev chockad. Paktarna hade svikit paktarnas man Fredrik, det var han som fick lomma iväg och få sin fackla släckt.

Det var tävling om ett spa. Sanna var den som verkligen var värd att vinna detta tycker jag eftersom hon verkar vara en person som verkligen är mån om sitt utseende och kropp.

"Anders Sjöström, Sanna Benjaminsson och Veronica Lundman mötte Jimmy Fhür, Johan Hägglund och Fredrik Norrström i en gladiatorliknande kuddtävling som gick ut på att få ner motståndaren i vattnet.

Sannas lag vann och hon sopade mattan med Johan som var helt chanslös mot kraftkvinnan.

– När man är så skitig, svettig och salt och är det helt underbart att få duscha, säger hon."

Mer kan du läsa HÄR

Att hon nu klagar på att kameramännen filmade deras bara rövar tycker jag är lite löjligt. Killarnas rövar har synts flera gånger i tv och jag tror ingen hade några direkta invändningar mot det. Hennes röv var dessutom inget att skämmas över. Hade min röv däremot synts naken så hade jag tagit upp hela rutan.

 

 

Som vanligt har jag norpat bilden på samma sida

 

 


Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack för medaljen! Det kändes ju som att jag var den enda i Sverige som levde på stenåldern och gick ända till bankomaten för att kolla saldot på kontot.

Nu när jag kan kolla den via nätet så slipper jag också den lilla motionen jag får genom att gå till stan! Woho!

2010-01-27 @ 21:58:11
URL: http://daqueen.webblogg.se/
Postat av: Katja

Så, nu har jag äntligen länkat till dig ( ja, jag är seg ) och kan alltså besöka dig lite oftare här :-) Kul va?

2010-01-27 @ 22:56:14
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/
Postat av: Katja

Varsågod.

2010-01-27 @ 22:56:26
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback