RobinsonSanna i tårar

Igår fick vi se Sanna brista ut i gråt när hon skulle läsa upp ett brev hon fick chansen att skriva till sina barn därhemma. Det var hennes vinst från en tävling. Nu får vi veta att det var något annat hon grät över.

"Nu berättar hon om den egentliga anledningen till sammanbrottet. Det var saknaden efter hennes avlidna mamma och bror som fick henne att bryta ihop framför tv-teamet.

– Jag önskade att de skulle få se vad jag var med om, att de skulle komma gående på stranden och ge mig en kram. Men jag insåg att de aldrig kommer att få dela den här upplevelsen med mig, säger hon.

Det var för tio år sedan som tv-profilens mamma drabbades av en hjärtattack och gick bort.

– Mamma var bara 56 år. Hela min värld rasade samman, det går inte att beskriva smärtan, säger Sanna."

 

"Under den svåra tiden blev Sannas lillebror ett stort stöd för henne.

– Han var ofta hemma hos mig och vi umgicks jättemycket. Han var mitt allt.

Men en dag för två och ett halvt år sedan knackade polisen på dörren.

De berättade att Sannas bror varit med om en fruktansvärd bilolycka tidigt den morgonen. Han hade somnat vid ratten och sladdat av vägen, bara tio minuter från sitt hem, och avlidit i ambulansen. Han blev 36 år.

– Jag fattade inte det som hänt. Jag minns inget men efteråt har jag fått höra att jag skrek, säger hon"

 

Läs mer HÄR

 

 

 

Bilden är från samma sida

 

 


Kommentarer
Postat av: Emmelist

usch. tittar du på det där tragiska programmet? :P

2010-01-24 @ 15:40:25
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad går det programmet ut på egentligen? Aldrig förstått...

2010-01-24 @ 19:26:53
URL: http://alexlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback