Sauk - en snuskgubbe?

Stefan Sauk inledde Let´s dance med sin partner Malin. Jag tyckte det såg bra ut och Tony Irving, allas vår engelska dansbög tyckte att han dansade som en snuskgubbe vad han nu menar med det. Att han är mycket äldre än Malin eller? Ja det är mycket Tony Irving kläcker ur sig som man inte riktigt förstår sig på. Mer kan ni läsa HÄR

Elin Kling klarade sig galant för att vara en generation som bara brukar stuffa runt på nattklubbar och härja som hon själv uttryckte det.

Läsarnas favorit är Willy Björkman i Bygglov. Han är allt en go gubbe. Läs mer om det hela HÄR


Följ Hoppfullt psykfalls blogg och läs vägen till en regnbågsbebis.




Kommentarer
Postat av: Lina

Haha jag tycker irving är skitskön...

2010-01-08 @ 21:53:43
URL: http://alexlina.blogg.se/
Postat av: Linda

Missade både Sauk o Willy, men resten såg jag.

Jag hittar ju ingen kontaktgrejs till bloggportalen. Har gett upp det för dagen, får kolla mer imorgon. Får väl ringa poolia annars =)

2010-01-08 @ 23:27:24
URL: http://www.metrobloggen.se/psykfall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback