Ska byta katterna mot två vandrande pinnar

Som vanligt har jag sovit dåligt inatt och alldeles för få timmar. Jag vaknade vid 5 och trodde att jag skulle kräkas. Halsbrännan från helvetet hade anlänt. Jag försökte svälja och somna om men det var lönlöst, jag gick upp för att ta en Samarin som vanligt hade jag Nogger i hasorna så fort jag gick in i köket. Jag vet inte vart stoppet finns hos henne, det finns ingen botten i djuret. Jag ställde glaset på bänken för att det skulle klarna, hon var där och skulle precis nosa när hon kände det pirrande i nosen på henne, ni vet kolsyra och djur, no no liksom. Hon stack som en jagad. Jag gick in och somnade om. Vaknade 9.30, gick ut och dom verkade inte ha sovit någonting. Saltkaret som jag glömt på bordet i vardagsrummet låg på golvet nedanför, TOM! Dom hade lekt med den och det kommer salt ur den bara man stirrar på den vad det verkar. Under soffan var det små högar av salt ÖVERALLT! Hoppas att dom slickade lite på det för att veta att det är no no nästa gång. Dom hade rivit sönder en tidning som om det vore deras största byte hittills. Det var bara strimlor av tidningen. I badrummet låg papperskorgen vält med toarullar överallt + använda topsar (hoppas att ni har ätit), Nogger älskar använda topsar (äckel), dom hade puttat ner kartongen med hårt bröd i köket, det ligger i plast så det hade dom inte fått ur men väl trampat på några stycken (hämnd?), filten som ligger i soffan låg på golvet och dörren till gästrummet var halvt stängd eller halvt öppen hur ni nu vill se det som. Ja, det blir nog till att sätta ut en annons: "Byte snarast, mina 2 huliganer mot dina tråkiga vandrande pinnar?"

Det är söndag idag, fort går det.

Var med i Dagens bloggtävling vet ja!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack för att du röstade på mig till dagens blogg :D

2010-01-17 @ 12:52:47
URL: http://jonnalund.blogg.se/
Postat av: Doris

Så roligt de verkar ha ihopa fnissar

2010-01-18 @ 02:49:34
URL: http://blogg.passagen.se/doje/
Postat av: Frogprincess

Känner så väl igen det där...

2010-01-18 @ 18:04:20
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback