Spöke

Nu börjar jag på riktigt undra om jag inte har nåt spöke som går igen i min lägenhet. Flera mornar i rad har ett speciellt skåp över en bänk varit öppen när jag kommit ut i köket, ingenting rört, förrän igår. Ibland gör jag undersökningar som ger poäng som man då kan byta mot ett presentkort när man samlat ihop tillräckligt mycket och för att man gör dom undersökningarna så kan man få allt möjligt skit i brevlådan. En gång fick jag kapslar med brun utan sol, dom har jag aldrig rört och igår fick jag veta att min dotter hade inte rört nån hon heller. I går morse låg det en karta av dom här på bänken med 3 stycken borta i. Hade det varit katterna så hade det synts, det hade vart hål av klor i själva foliet där man trycker ut kapslarna, det var perfekt borttaget som om jag hade gjort det. Idag på morgonen var det inte bara det skåpet som var öppet utan 3 stycken till varav ett skåp över diskhon där jag vet att katterna inte skulle kunna nå för att öppa eftersom dom skulle vara tvungna att stå i diskhon och ändå inte få upp det. Jag funderar starkt på att låna en videokamera och rigga upp för att verkligen få veta vad sjutton det är frågan om på nätterna här. Är det inte katterna så kommer jag antagligen skita på mig.
Har ni varit med om något sånt här?

Godmorgon på er!


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Ett spöke som vill bli solbränd? Så att du ska se honom/henne?

2010-01-25 @ 17:53:48
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback