Tankeöverföring?

Jag pratade i telefon med Mia förut och JA jag fick skriva ut det.

Mia: -Jag köpte äntligen batterier till den där jag fick i julklapp
Jag: -Jaha vad bra då kan du använda den inatt då. *gör flörtljud*
Mia: -Ja jag gör det inte på egen hand något mer, orkar inte
Jag: -Kan ingen göra det åt dig? *flörtljud igen*
Mia: -Mäh Sune, ska jag ringa på grannen och fråga om han vill ställa min klocka då eller?
Jag: -Vadå klocka?? Är det inte den där gröna som låter och vibrerar du pratar om?
Mia: -Nääääe, klockan såklart dummer!
Jag: -Jaha tankeöverföring funkar inte på mig du vet.

Vi är ungefär likadana när det gäller det där, pratar om en sak men glömmer att nämna vad det är vi pratar om och det hon menade med att hon inte orkade göra på egen hand var att vakna för det kan bli middag innan hon dyker upp med håret på ända och ränder i hela fejjan. Men ack så söt.









Kommentarer
Postat av: Mia

Men HAHAHAHAHA, jag trodde inte att du skulle skriva ut det. Det ser faktiskt väldigt roligt ut. Hur kunde vi missförstå varandra med det där. Ska jag ta med "klockan" till dej nästa gång? HAHAHA. Puss sötnos!

2010-01-04 @ 02:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback