Tejpat

Igår innan jag lade mig (eller inatt) så tejpade jag mina köksluckor för att se om det är katterna som öppnar skåpen när jag sover i köket. Idag var tejpen kvar så antingen är det katterna eller också har jag att göra med ett osmart spöke som inte vet hur man tar bort tejpen. Imorse när jag gick upp hängde även gardinstången lite på sniskan så jag antar att Nogger lekt Tarzan för att undkomma Iza för Iza är smart och försöker inte ens för då hade jag säkerligen haft hela gardinstången på golvet.

Idag kommer min kära dotter och ska sova hos mig det ska bli trevligt. Undrar bara vad man ska hitta på att äta till oss ikväll då. Jag kan ju slänga ihop nåt litet till mig själv men vill ju kunna göra lite bättre mat till henne. Jaja vi får se.

God förmiddag på er!


Kommentarer
Postat av: Emmelist

haha smart att tejpa :D

2010-01-26 @ 13:03:13
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback