Tjocka äger ej tillträde

Jag satt först som en fågelholk och bara gapade när jag läste att en dejtingsida slänger ut folk som har lagt på sig efter jul. Sen läste jag namnet på sidan, "Beautifulpeople.com". Som tur är platsar jag inte där men hade jag gjort det och sen lagt upp nya bilder på mig själv efter jul och blivit utslängd så hade jag nog skickat påsar med flatlöss i till dom som äger sajten. Vilka idioter! Och dom som är medlemmar på den här sidan som då ska bestämma vilka som får komma in eller inte är ju idioter om några!

Mer kan du läsa HÄR





Kommentarer
Postat av: Johannah

Ja, det där låter ju otroligt idiotiskt.

2010-01-05 @ 05:05:40
URL: http://www.glife.se/J_S

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback