Twilightstjärnan blir den nya Lisbeth Salander

Jag är lite kluven när jag läser att den kvinnliga huvudrollsinnehavaren i Twilight är tänkt som Lisbeth Salander i den amerikanska versionen av Millenniumfilmerna. Jag har sett båda serierna och tycker nog att Kristen Stewart verkar lite för "mesig" jämfört med Noomi Rapace men det kan ju också vara för att hon är för snäll och "mesig" i Twilightfilmerna vad vet jag. Hoppas att den amerikanska producenten Scott Rudin vet vad han gör så han inte förstör filmerna bara. Kul är det iallafall att USA uppmärksammat Millenniumfilmerna. Ser fram emot detta. Antingen blir det Bra eller anus.

Mer kan du läsa HÄR



Som vanligt har jag tagit bilden från samma sida som artikeln (börjar bli tjatigt)

 

 



Kommentarer
Postat av: absolutjohan

Well, ingen kommer vara bättre än Noomi som LIsbeth!

2010-01-04 @ 08:34:08
URL: http://absolutjohan.se
Postat av: Gealach

Undrar varför amerikanarna aldrig kan visa en utländsk film utan måste göra egna versioner av allting...



Men man kan ju hoppas att den här tjejen bara spelar mesig och att hon kan spela en typ som Lisbeth också.

2010-01-04 @ 09:02:00
URL: http://gealach.blogg.se/
Postat av: Tove

Det skulle vara hemskt om det är sant! Kristen är den värsta skådespelaren som jag vet. Under första twilightfilmen (den andra har jag inte sett pga kristens usla spel i ettan) så visade hon INGA känslor förutom i slutet när hon höll på att bli mördad av en psykopatisk sadistvampyr. hon var helt nollstäld och pratade med monoton röst när hon satt i en bil med en vampyr som hon var överförälskad i och de såg att båda deras pappor var inne i ett hus!! (den ena är polis och den andre är läkare) Då borde man faktiskt inte vara lugn och låta uttråkad.



Kristen Stewarthade förstört filmerna! XC

2010-01-04 @ 16:57:50
Postat av: Tove

Tur att jag lämnar min url-blogg, annars kan du tro att det var jag som postade ovan :) . Jag var lite missnöjd över framför allt sista filmen. Men det hade väl inte gått att få med allt, hade det varit bättre med en serie? Böckerna var bäst!

2010-01-04 @ 17:20:18
URL: http://filosofenshorna.blogg.se/
Postat av: Bosse

Neeeeej! Låt Hilary Swank göra Lisbeth istället! Hon är 1000 ggr bättre än Kristen Stewart.

2010-03-29 @ 13:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback