Vill du hålla ditt nyårslöfte?

Idag har jag faktiskt slutat att röka. Tog min sista fimp (andra halvan på en lång cigarett) för drygt 2 timmar sen. Jag har planerat göra det när sista paketet var slut efter nyår och det paketet är nu tomt. Jag SKA lyckas den här gången, jag har försökt 2 gånger förut men började första gången efter 1 år och andra gången efter 7 månader. Den här gången är det annorlunda. Min ekonomi är så otroligt skral att jag inte har råd med det längre och sen har jag en näradödenupplevelse varje gång jag går upp för mina trappor som är ganska många visserligen men det är nog inte så tufft om man inte röker. Så mitt nyårslöfte ska hållas, jag vill, jag ska och jag måste!

I bilagan Kropp & Hälsa på Aftonbladet.se har dom tips på hur man fortsätter hålla det. Gå in och läs HÄR vet ja!




Kommentarer
Postat av: Hillevi

Hejahejaheja!

2010-01-02 @ 09:14:44
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Frogprincess

Nu fixar du det! 3:e gången gillt!

Det känner jag på mig :-)

2010-01-02 @ 14:50:48
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback