Vissa straffar Gud meddetsamma

Häromdagen fick vi se Jonas "Basshunter" Altberg ligga och gosa med den ryska fotomodellen Ekaterina Ivanova i det engelska Big Brotherhuset och han gjorde slut med sin svenska flickvän ungefär samtidigt.

 

Idag får man se en bild av honom stå och strippa för samma ryska och hon asgarvar och dumpar honom för att hon har en annan kille på utsidan. På bilden ser man nåt mörkt ovanför hans stjärtskåra, fantasi som jag har så tror jag att det antingen är hennes stringtrosor, hans stringkallingar eller helt enkelt glöm att torka sig eller att han torkade väldigt mycket uppåt.

Nu kan han ju gå tillbaka till boten Anna då.

 

 

Mer kan du läsa HÄR

 

 

Vinnaren i Dagens bloggtävling

 


 




Kommentarer
Postat av: Linda

I min värld är det bajstorkningen. I löööövkiss& bajs humor.

skrattar hysteriskt IRL nu

2010-01-11 @ 23:08:34
URL: http://www.metrobloggen.se/psykfall
Postat av: Kajsa

En mankini är vad du ser lite suddigt i ryggen på Jonas.

Jag har följt programmet och tycker nog att Jonas är en av de vettigaste i showen.

2010-01-19 @ 17:49:01
URL: http://redman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback