Dagens låt

Jag är ju uppvuxen på den tiden då naturligtvis ABBA var stora. Synd att jag inte kan föra över vanliga filmer från vår barndom till datorn för pappa filmade mig, syrran, brorsan och syrrans kompis när vi var Abba.

Jag hade en liten hockeyklubba och jag var naturligtvis Björn medan brorsan levde sig in i rollen som Benny vid pianot (soffbordet fick agera piano). På den tiden fanns det inte ljud på filmerna så jag vet inte vilken låt det var men vi var alla ett stort fan av Abba så det spelar ingen roll vilken låt jag nu kommer att spela men det blir iallafall "SOS".

Året då låten kom ut var 1975 men vi gjorde nog vårt framträdande runt 1978-79.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback