Dagens outfit och mitt egenhändigt gjorda kamerastativ

 

Dagens outfit uppifrån och ner:

Grått linne från Diesel årgång nånstans runt 2003-2004, kostade inget. Har fått ärva det av exet för si så där 20 kilo sen.

Rödvita boxarshorts från Nike, används vanligen som badbyxor. Köpte det på Tradera för 2 år sen, 40 kr.

 

 

 

Jag har inget kamerastativ men däremot är jag väldigt påhittig och kom på att jag har ju mitt bag-in-boxställ som jag förövrigt gjort alldeles själv när jag gick verkstadsteknik. Jag har gjort varenda detalj på den med hjälp av diverse verktyg och maskiner.

Jag frågade min öronläkare en gång vad det är som skulle kunna göra mig helt döv. Han svarade att jag nog inte skulle bli plåtslagare. Aj då, jag som har knackat/hamrat på hela stället men jag hör fortfarande om än bara det jag vill höra numera.

 

 

Så här ser förresten kameran ut som jag är tvungen att sälja

 

Ja det var väl allt för idag. Godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback