Finns det något värre?

Att vakna av mobilen på natten är en sak men att vakna av mobilen på förmiddagen med en ringsignal man inte känner igen dom första 5 sekundrarna.

Jag somnade 4 imorse och sov djupt när mobilen ringde förut runt 11.15, jag kunde inte för mitt liv fatta vad det var för oväsen och trodde det hade med drömmen att göra men med ens blev jag vaken, hade 2 missade samtal av min dotter. Hon har sovit över hos en kompis en bit utanför stan inatt och bussarna därifrån går ca 4 gånger om dagen eller så och nu skulle jag då i mitt sömndruckna tillstånd gå till datorn och inom 2 minuter föra över pengar till henne för att kunna ta bussen. Hur mycket fungerar en hjärna som nyss har vaknat? Näe inte mycket om ni frågar mig.

Bussen for iallafall förbi henne och hon fick gå och jag får nog ändra min ringsignal..vilken jag har nu? Skaka rumpa med Sean Banan såklart!

God förmiddag på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback