Got ya!

Jag var och klippte mig nyss, det var verkligen på tiden.

När han hade klippt lite så frågade han:

-Du ska färga det sen va?

Jag tittade på honom i spegeln och svarade
:

-Vad menar du? Behöver jag färga? Näe det ska jag nog inte göra.

Han stannade upp med saxen, tittade på mig i spegeln och utbrast chockat:

-Ne........he?!

Jag tittade på honom och började skratta:

-Där fick jag dig allt!

Han tittade på mig och skrattade lättat.

Den dagen jag slutar att färga håret kommer jag betrakta mig själv som tant men inte än...inte än.





Kommentarer
Postat av: Wiilow [ foto tankar & känslor ]

hahahah ;) jösses vilken dialog mellan er hahhah!



Sv: Åhh kul att det gillades =) Milton tyckte det var skitkul att ropa sune och att du vände dig om tre gånger innan du såg os

ss =)



Kramsi

2010-07-27 @ 03:14:39
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback