Handikappad

Igår när jag gick hemifrån Josefine så fick jag helt plötsligt ont i knölen vid handleden och det blev bara värre. Jag vet att jag vred till handen på något sätt hemma hos henne men då gjorde det inte ont. Nu knäpper det och jag kan inte vrida handen hur som helst. Det är inte mys eller musarm iallafall för det smärtar inte om jag inte rör handen.

Jävla tur att det inte är vänster hand eftersom jag är så vänsterhänt. Jag hade fan inte kunnat torka mig i röven då ens. Blir det inte bättre så åker jag ner till vårdcentralen och får en remiss till röntgen för nåt har uppenbarligen hänt.

Idag är det min systerdotters födelsedag. Hon kom hem från Malta i fredags och idag firar vi henne alltså i deras sommarstuga. Underbart väder får hon också och det kvava är borta tack och lov.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback