Ingen svalka här inte

Det borde rimligen vara skönt att öppna balkongdörren för att vädra eftersom balkongen går från sovrummet men inte idag. 9.30 öppnade jag sömndrucket dörren och förväntade mig åtminstone lite kallare än inne men fan heller. Det slog emot mig som en stor vägg. Det behövs komma lite regn inte minst för att minska brandfaran som nu är mycket stor.

Jag ska inte klaga, inte klaga på värmen som äntligen är här men någon måtta får det väl vara. Det kan regna idag och sen vara fint resten av veckan för då ska jag och Ewa till stranden, hoppas jag iallafall.

Förresten, hur länge ska bakfyllebajs hålla i sig? För mig är det nu andra dagen fast jag slutade att dricka runt 00.00 natten till lördagen.


Kommentarer
Postat av: The Price of love

saknar regn!

2010-07-11 @ 12:34:52
URL: http://thepriceoflove.blogg.se/
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Denna värmen håller på att ta kol på mig!

2010-07-11 @ 13:50:03
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback