Jag vill bo i en pool

När jag gick hem med Josefine så var det så fruktansvärt varmt och kvavt ute att man knappt kunde andas. I deras lägenhet var det också en bastu trots att dom hade korsdrag och takfläkt i vardagsrummet.

Min fd jobbarkompis Malin, hennes sambo och deras lilla dotter Lova kom upp på fika och vi satt i Josefines rum allihop och flåsade. Malin och Martin har en pool i deras trädgård, avundsjuk jag? Som FAN! För det är precis vad jag vill ha nu. En pool som jag skulle sitta i hela dagarna. Tycker att att vår hyresvärd ska komma med det som förslag att ha på gården. En pool för alla boende. Vore ju underbart förstås.

En video blev det i Josefines rum.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback