Klibbigt

Om nu Han där uppe gjorde oss så perfekta och som små mirakel, varför i helvete tänkte han inte på att installera inbyggda fläktar lite här och var? Kom på det nu när jag försökte flytta musen. Handflatan satt liksom fast. Det klibbade! Jag vet nog allt vad ni tänker på snuskisar men jag menar såklart datamusen och inget annat.

Att duscha 511 gånger om dagen hjälper ju inte för så fort man stängt av duschen står man där och är lika schvettig igen. Så Han gjorde två misstag. Han gjorde mannen och han sket i att installera fläktar i oss. Slarv!

Jag hade öppet balkongdörren förut i en kvart. Under den tiden höll jag på att få 2 blomkrukor raserade av en katt storlek mindre. Det är gott om flugor utanför även i stan och inte en enda får vara i fred. Hade det varit min stora katt så hade jag inte haft några blomkrukor kvar så jag ska väl vara lite glad över att inget åkte i golvet men ändå. Dörren fick stängas igen.

Nej jag klagar inte på värmen, jag klagar bara på att det är klibbigt. Känner sig NÅN fräsch i det här vädret?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback