Panic room

Jag såg en film igår kväll/natt. Panic room med Jodie Foster bl a. Den var bra men jag insåg ganska snabbt att det nog inte var ett så bra val att sätta på den så sent. Det är en thriller och jag som oftast bara ser komedier höll på att göra på mig flera gånger.

När jag släckte lampan och stängde av hörapparaten fick jag för mig alla möjliga grejer och jag hörde desto mer.
Katterna hade nog på känn att jag skulle bli rädd så dom krafsade på dörren lite mer än vanligt, ylade likt en dingo, kastade kastruller mot dörren, drog en klo på fönstret osv. Påminn gärna om att jag hädanefter ska se thrillerfilmer mitt på dan okej? Bra!



Kommentarer
Postat av: Wiilow [ foto tankar & känslor ]

Den e ju bra. Kristen e ju me =)



Men fasiken jag ska påminna dig om att se sånna på dagen! =)

2010-07-23 @ 03:51:18
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback