SMHI ljuger

Igår läste jag att hela landet skulle få fint väder idag så när jag vaknade sken hela jag, jag gick och tog på mig bikinin, tog fram badringen och blåste upp en badelefant, öppnade balkongdörren och ...höll på att frysa ihjäl!

Vart är det fina vädret? Är det meningen att vi ikväll ska sitta på krogen med dunjacka, fårullsmössa och lovikavantar? Det där SMHI kommer jag aldrig mer lita på. Jaja det regnar inte iallafall...än.

Dags att ta på sig och trängas med A-lagarna på bolaget nu. Tjo på er.


Kommentarer
Postat av: Karin

Haha!!!

Trist att du hann blåsa upp badelefanten till och med ! - Det som är så jobbigt !

Här sitter jag och surar över samma fenomen som du har hos dig.

Går jag ut så finns nog risk för att jag inte bara blir sur, utan också våt, för även om det inte regnar nu, så ser det då ut att kunna börja när som helst.

Jag vill ha sol !!!!!!!!!!

2010-07-31 @ 12:13:27
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Frogprincess

Här är det faktiskt ganska så varmt, men det blåser storm!!!

2010-07-31 @ 17:02:42
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback