Tillåt mig skratta

I lite mer än ett år har jag varit med i något som heter Pointshop där man ska tjäna poäng genom att göra undersökningar och skit. Undersökningarna är ungefär samma allihop. Man får mail flera gånger om dagen om att man kan göra det och det för att få poäng och bara man öppnar mailen får man 10 poäng. Wooow liksom.

Jag fick nog och raderade mitt konto där då kom det: PS, du vet väl om att du har 14000 poäng och nu kan få ett cola tuggummi kvitt och fritt? Jag skrattade så jag höll på att sätta saften i halsen. Ett sketet jävla tuggummi och jag har hållit på i ett år. Dom kan ta det där jävla tuggummit och stoppa upp där bak eller nåt. Jag tuggar inte ens sån skit. Nej, nu får det vara nog med såna här grejer. Det är inte värt det och jag spyr på alla likadana undersökningar.

Jag håller mig till Blogvertiser där man kan tjäna en hacka om än en liten hacka om företag på nätet vill ha lite marknadsföring för en billig penning.


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Gick med i det där för ett halvår (?) se´n, men har inte varit inne där igen, då vet jag att det inte är någon idé heller.

sv. HAHAHA!

2010-07-08 @ 15:20:52
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Karin

Ha, ha !

Vilken belöning ! :D

Tacka vet jag Blogvertiser !

Kunde få komma uppdrag lite oftare bara, men där får man i alla fall valuta för sitt arbete !

2010-07-08 @ 17:17:07
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Hillevi

Vad ger det att skriva ett inlägg för dem då?

Fast det kanske baseras på hur många besökare man har per dag?

Sv. Jorå, hon fattar ironin.. :-)

2010-07-08 @ 17:38:30
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback