Utgång imorgon

En vit helg hade jag och det var förra helgen. Idag pissar regnet ner så ingen av oss känner för att festa idag så vi tar det imorgon för enligt Aftonbladet blir det fint väder imorgon och på söndag ska det pissa ner igen.

Så här mycket regn har vi nog inte fått på länge. Synd bara att jag behöver köpa mer snus men jag har nog någon påse sen förra veckan som jag kan blöta upp och stoppa i truten.

Någon bordsfläkt behöver jag inte längre om nätterna och jag funderar på att lägga in täcket i påslakanet igen, kan vakna på nätterna med rumpan bar och fryser om den. Antingen täcke eller kanske tar jag på mig mameluckerna igen.

Ikväll är det en titta-på-film-eller-prata-bajs-med-folk-på-Facebook-tid. Ladda för i morgon liksom. Japp hånglet följer med ut också. Nice!


Kommentarer
Postat av: Wiilow [ foto tankar & känslor ]

Jag brukar spara mina gamla snusar i en dosa då torkar de inte och sedan klämmer jag dem med papper. En reserv om det blir kris...



Jag skäms var gång jag går in på din blogg och inte fixat något! Jag vet att det inte är panik men ändå.



Jag ska nog ta mej en runda sedan. Om inte idag så kanske vi ses i morgon!



Dåligt väder ja!

Kul att du vill va med=)

2010-07-30 @ 22:14:27
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback