Bakis? Näe inte ett skit

Jag vaknade kl 6.18 på rygg, täppt i näsan och väldigt törstig. Munnen var ungefär som min mus skulle vara om  en man tog fram sin snale, kruttorr!

Jag gick upp och drack 3 glas saft på raken och 2 glas Samarin.

Satte på datorn som uppförde sig något segt, undrar vem det var som drack igår egentligen, jag eller datorn.
Den var fruktansvärt seg och inte bara på internet utan hela skiten. Tryckte jag på en ikon tog det ca 2 minuter innan den reagerade. Jag rensade med CCleaner, hjälpte inte, jag virusskannade den och inte ett enda virus, körde Advanced Systemcare och inte heller där blev det bättre. Då gjorde jag något som jag absolut inte rekommenderar. Jag tog fram dammsugaren och hårfönen. Stängde av datorn (bara det tog 5 minuter), öppnade datorn och där kunde jag lätt få ihop till en liten kattunge.

Jag dammsög, jag blåste med hårfönen så dammet yrde och dammsög igen. Satte ihop den och startade. Voila! Den funkade som den skulle igen. Gött!

Idag är solen framme igen och jag sitter här och oroar mig lite. Min dotter och 4 polare är på väg upp till Stockholm för att åka på Sommarcruise till Riga. Min dotter kör och resten sitter och dricker typ. Jag sa till en av hennes polare som förövrigt är Ewas syster att dom lånar säkert ut flytvästar till alla som dom kan gå omkring med, ifall att liksom.

Det kommer säkert bli skitbra och skitkul. Jag och Ewa ska nog åka på en pensionärsresa för vi fick inte åka med, vi var bara pinsamma om vi skulle åka med. Vad tror dom? Jag och Ewa som är så ungdomliga och vi skulle säkert kunna supa alla ungdomarna under bordet.

Idag står inget speciellt på schemat mer än tvätt kl 17 då. Vad ska ni hitta på?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback