Bingo igen!

Jag har ju skrivit om mina erfarenheter av Bingo förut men det är ju ett kul spel eller hur? Bingo i alla former. Det finns massor med sidor på nätet tex, det finns drive-in, bingohallar, bingolotto mm.

Hur många av er spelar bingo på nätet? Jag har hittat en sida som har samlat alla eller några bingosajter för er som vill veta mer. Där står det tom information om bingo. Det är intressant läsning. De har även bingo online, en bingoguide, bäst bingo och månadens sajt. Denna månad har de Min bingo där du kan se Lasse Kronér, ett riktigt proffs när det gäller bingo alltså. Titta in vetja!

Sidan som har allt detta heter Allaboutbingo, klicka på länken så kommer du dit. Ha så förbannat kul! Kanske får du ihop till en semesterresa till Bali, grannkommunen eller varför inte en cykeltur till Gotland?



 

 




Kommentarer
Postat av: Hillevi

Nja, bingo är nog lika mycket min grej som fickpingis är din...

Sv. Du skämtar med mig aprilo? Kom ihåg att jag inte är den vassaste kniven i lådan...

2010-06-09 @ 18:35:18
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Karin

Ser man på....

När man talar om trollen. ;)

2010-06-09 @ 22:16:49
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback