Bredbandet

Godmorgon! Jag är supertrött efter att ha kastat ut 2 katter från sovrummet då dom tydligen fått för sig att man kan pilla bort "ploppar" från datastolen, dvs såna där man skyddar skruvarna med, då var klockan 2, kl 4 hade jag klåda på benen så jag var tvungen att gå upp och duscha. Det har vart varmt i rummet efter att ha haft dörren stängd så då vaknade jag av det. Kl 9 fick jag ett sms från min bredbandleverantör om att bredbandet nu är igång och att skulle felet kvarstå så skulle jag höra av mig.

Har dom ingen som helst koll på varandra där? Jag har mailat med säkert 10 personer på det där stället innan bredbandet kom igång, även om jag hade kvar alla frågor och svar i mailet så verkade ingen av dom läsa det där. I tisdags mailade jag om att det nu är åtgärdat eftersom det ringde en gubbe som nu hade kollat upp det och att han hade gjort fel. Tänkte att jag där skulle bli kvitt dom. Nähä då kom ett till mail om att en felanmälan hade gjorts. Eh hade dom inte läst mitt mail alls?

Jag ringde tom in för att få kompensation på dom dagar jag inte hade bredband och han hade skrivit att det blivit åtgärdat och att dom drar av på nästa räkning.

Kl 9 idag fick jag ett sms om att det nu är åtgärdat alltså. Eh jaa det har jag ju vetat i 2 dagar liksom eftersom jag fick samtalet från gubben om att det funkar! Naturligtvis hade jag smssignalen på och vaknade av det. Jävla nötter!

Idag ska jag och Ewa gå på stan, det är lika underbart väder ute som igår. Kanske det blir hamnen ikväll igen.

Vad ska ni hitta på?


Kommentarer
Postat av: emmelist

Du och din jävla sol. Här får man vara glad att snön e borta åtminstone :P

2010-06-03 @ 11:29:51
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Så vansinnigt irriterande när de inte har koll på vem/vad/när/hur!

Sv. Haha, I gillar din! Men du vet, du kommer alltid att vara min första! :-)

2010-06-03 @ 12:18:46
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback