En hängiven besökare

Jag upptäckte för några veckor sen att jag hade en besökare som var inne ganska ofta på min blogg och jag måste säga att jag har då aldrig sett på maken till hängiven besökare, människan lusläser varenda inlägg jag gjort. Personen har gått från början då jag började i februari förra året och framåt. Jag överdriver inte om han/hon är inne mellan 5-10 gånger per dag och det är aldrig samma inlägg personen läser.

Ska jag bli glad? Smickrad? Rädd? Min blogg måste onekligen vara intressant iallafall. Jag behöver väl inte säga välkommen tillbaka till dig? Näe precis för imorgon lär jag se att du varit inne och fortsatt läsa mina inlägg.

Hur många av er andra har läst vartenda inlägg jag skrivit? Då menar jag ALLA!

Hur länge har ni läst min blogg?


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hur fasiken ser du om jag läst ett inlägg? Tell me!

Jag har väl läst här sen mars...? Februari kanske? Don't know faktiskt :)

2010-06-01 @ 23:53:42
URL: http://daqueen.webblogg.se/
Postat av: Jonna

Haha aa jag har nog gjort en del. Många tror inte det, men skenet kan bedra! :P



Men vad är det för grejs, jag vill ju också ha! Vart hittar man sånt?

2010-06-02 @ 05:22:39
URL: http://daqueen.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag läser allt du skriver. Kommer inte ihåg när jag började att läsa din blogg, men det är ju ett tag sedan..



Du ger mig oftast ett leende på läpparna och ibland ett asgarv när jag läser din blogg, men inte alltid...Ibland så fattar jag nada!:)



/ Majan



2010-06-02 @ 09:46:17
Postat av: Carro

Jag har läst alla inlägg sen du började skriva

2010-06-02 @ 13:20:05
Postat av: Anna

Jag har ju läste hela bloggen, fast jag gick nog framifrån och bakåt? tycker den är rolig och är långtidssjukskriven så jag har inte så mkt bättre för mig! Och jag går väl bara in 1-2 gånger per dag? Du brukar uppdatera runt 1-2 gånger det har jag lärt mig!

2010-06-02 @ 16:52:48
Postat av: Karin

Jag har ju inte läst den så himla länge, men nu är jag ju in varje dag. - Ja, förutom i lördags då förstås, då jag sov bort hela dygnet, och kanske inte någon superstressad dag annars heller...

Men jag har inte läst ALLA dina inlägg.

Bara de som skrivits sedan jag började läsa här.



2010-06-02 @ 17:36:10
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Malin

Inte läst alla inlägg...



Hur länge jag följt bloggen? Det kan nog du svara på bättre än jag. :P

2010-06-02 @ 19:34:56
URL: http://dahlian.blogg.se/
Postat av: Katja

Kan inte svara på nåt tyvärr för jag har noll koll. Gäller allt =)

2010-06-02 @ 20:19:04
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/
Postat av: pezze

har läst ditt blogg i ett par veckor/månader ..

håller inte koll jag..

men intressant o se vad du har o skriva (nästan)varje dag...

så tror inte du behöver vara rädd/bekymrad,m.m.

Postat av: Hillevi

Som sagt det tror jag du har bättre koll på än jag, men jag började följa dig för ett år sedan (cirkus?) och, jaa..jag tror faktiskt att jag läst precis allt, backtrackade för nå´t halvår sedan.

2010-06-03 @ 12:14:41
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Sune...the girl

Sv till Anna: Ja det är något sånt japp :).. Glad att du hänger här vem du nu är. Du får skaffa en blogg du också :D

2010-06-03 @ 12:16:42
Postat av: Anna

Jag har en blogg, fast jag skriver aldrig, men ska sätta igång igen, fast jag tror inte du gillar den!

Jag är en rosa tjej! haha

2010-06-03 @ 12:31:51
Postat av: Sune...the girl

Sv till Anna: Skiter la i vilken färg du har. Jag läser Egoinas blogg och hur rosa är inte den? Haha.

Kul, sätt igång och skicka mig länken sen :)

2010-06-03 @ 15:51:34
Postat av: Anna

Fast kommer blogga på annat ställe sen.

2010-06-03 @ 16:01:25
URL: http://www.mondoblog.se/anna
Postat av: Sune...the girl

Sv till Anna: Nu har jag kommenterat i din blogg och glöm inte att skicka mig länken till din nya blogg sen :)

2010-06-03 @ 16:06:13
Postat av: Anna

Absolut, fast den nya bloggen kommer inte bli så mycket om mig privat, det kommer jag fortsätta med på mondo, väntar bara på att andra andningen ska infalla!

2010-06-03 @ 19:58:46
URL: http://www.mondoblog.se/anna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback