En lyckad examen

Så kom då dagen då dottern fick veta vad vi skulle göra för henne. Min syster med familj åkte hem till henne och ringde på.

En champagneflaska och en bukett blommor fick hon då

 

Dom hade såklart pimpat bilen lite dock inte innan dom åkte till henne (dom bor i grannkommunen) isåfall hade nog ballongerna sett ut som kondomer för jättar eller nåt.

 

 

Detta är dock inne i stan

 

Sen blev det till att åka till restaurangen som jag bokade för drygt 2 veckor sen. Inte lätt att få plats 8 stycken på ett så litet ställe. Jag var där en timme innan och fixade i ordning bordet lite med en bordsflagga, blågula serpentiner och satte en bukett i vas. Det var en grekisk restaurang och det var hur mycket mat som helst.

 

 

Biffsteki med fetaost emellan, SÅ gott!

 

Självklart blev det lite fler kort.

 

 

En blågul bukett från mig

 

Cider till maten

 

Mor och dotter

 

 


Kommentarer
Postat av: annika M_Gräddnos

Mycket söt dotera du har....men hon ser ena sur ut på det sista kortet. Vad har du sagt nu??

2010-06-11 @ 21:51:28
URL: http://lillamymajan.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

GRATTIS till din duktiga dotter !

Sköt om dig !

Kramar, Doris

2010-06-11 @ 23:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback