En pantertant kort

Jag är nog inte ensam om att ha suttit klistrad framför teven när serien "Pantertanter" gick va?

Jag och en kompis satt på Facebook senast i förrgår och pratade om den serien då hennes mormor är lik dottern i serien.

Den frispråkiga, översexuella och enligt mig den snyggaste av Pantertanterna är nu död. Rue McClanahan som spelade Blanche Devereaux blev 76 år. Jag verkligen älskade den serien.

Nu är du fri att charma alla karlar i hela himlen "Blanche". Vila i frid!

 

 




Kommentarer
Postat av: Linda

Älskar den serien. Synd att hon dog så pass ung som hon ändå var :(

Härlig skådis. Håller med du nu kan hon charma männen i himmlen!!

2010-06-04 @ 13:35:24
URL: http://blogg.mustica.se/
Postat av: pezze

åhhh... sorgligt alltså..;/

har oxå sett detta serien...

cola kärringar alltså..hihihi :)



men hon verkar ha varit en tuff kärring som har gått igenom en o annat grej.. :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback