Ett smakprov

Ja jag fick ju en digitalkamera för ett tag sen och displayen är svart så man ser inte vad man tar på och man kan inte ändra. Så det är blixt på så det gör inte grejer jag tar på rättvisa ibland liksom.

Jag ska ju få nya tapeter i mitt sovrum och dottern var ju här och hjälpte mig att välja. Hon kan det där då hennes ex är en jävel på att renovera sina lägenheter själv och det är typ tapetrullar som kostar 500kr rullen eller nåt. Bostadsbolaget jag bor i köper la rullar för en 50-lapp styck.

Ni får se fondväggen jag ska ha. Den andra blev alldeles för ljus för att göra det rättvist eftersom blixten slog i den. Vad tycks?? Ni behöver inte vara ärliga, håll bara med mig.

Denna ska då vara något mörkare

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Det där blir ju hur snyggt som helst! Och det skriver jag inte bara för att hålla med dig.

2010-06-20 @ 20:56:55
URL: http://dahlian.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Det blir nog mycket snyggt! Och det är inte bara "hålla med", jag älskar ju svart och grått.

Kul att du fått en kamera! :-)

Sv. Nja, så illa har det inte blivit än... Har du slutat med FV? Oj! Blitz vet jag inte alls vad det är?

2010-06-21 @ 11:04:37
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback