Från fjäder till sten

Inatt somnade båda katterna i min säng när jag skulle sova. Jag hade inte hjärta att slänga ut dom så en katt hade jag i andra sängen medan den andra låg mellan mina knän. När jag har nån mellan benen ligger jag still...höll jag på att skriva. Menar när jag har nån av katterna mellan knäna ligger jag oftast still automatiskt.

Inatt vaknade jag av att jag hade ont i ryggen så jag skulle flytta mig på sidan och skulle dra med mig lite täcke. I vanliga fall är Nogger lättväckt och lätt som en fjäder, inte inatt. När jag skulle dra med mig täcket fick jag dra som fan för nu sov Nogger djupt och var tung som en sten. Jag fick verkligen ta i, här brukar hon flytta på sig men nehe hon sov och vägrade verkligen att vakna. Jag har därför legat väldigt konstigt hela natten och idag har jag ont på vänster sida också. Tack Nogger, älskar dig också hörrö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback