Ge mig en applåd

Just nu behöver jag massor med applåder.

Dels för att jag inte stavar fel trots att jag egentligen är ganska full och dels för att jag.. ja ge er själva en anledning till det.

Jösses. Att festa med Ewa är ingen barnlek. Hon accepterar inte ett nej förstår ni. Ja när det gäller alkohol alltså. Man FÅR inte säga nej till en snaps, inte till 5 stycken heller. Jag har ikväll druckit 3 cider 7.0

 


Och man får inte säga nej till en öl på krogen. Fattar ni hur jag får koncentrera mig för att inte skriva fel nu eller?
Det är massor.

Jag ser heller inte klok ut ändå ville en karl följa med mig hem. Hade det varit förr i tiden så hade jag inte suttit här utan jag hade rullat runt i sänghalmen med denna okända karl!

 

Få bara inte för er att jag är sketfull på den här bilden..

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Nina

Suuuuneeeeeeeee! Hoppas du såg på Facebook, menade inte det du skrev jue. (Herregud, ser framför mig hur du ligger i fosterställning och gråter över hur du missbedömt mig. "Hon är ju skitelak!")

Menade särskrivningen på förpackningen ju!

2010-06-06 @ 20:19:53
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback