Halva midsommarafton

Min systerson kom och hämtade mig och vi åkte till deras sommarstuga. Lite molnigt till en början men en helt underbar sol kom sedan fram och lyste genom hela lunchen. Så här nöjd såg jag ut.

Jag ser något äcklad ut men det är för att solen gjorde mig blind typ.

 

Sen kom snapsglasen fram och jag som brukar sluta med snapsar i vanliga fall började med det. Vodka vanilj mina damer och herrar, det var göttans det!

 

 

Jag kommer att bita av snapsen bara så ni vet sa syrran. Jag själv svepte hela och hon höll på att kräkas.

 

Någon riktig midsommarstång gjorde vi inte eftersom vi skulle åka in till stan senare men jag köpte med mig en blomma med en stång i.

En midsommar utan jordgubbar med grädde och socker är ingen midsommar

 

Medan dom andra gjorde sig i ordning låg jag och i en solstol och bättrade på min solbränna

 

Syrran ville ha med mig till deras fest dom skulle till men eftersom jag inte kände hälften av dom så tackade jag nej men jag fick en flaska vin iallafall så vi får se vart jag hamnar!

 

Hoppas att ni har/haft en lika trevlig midsommardag som jag!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback