Hur kan man räkna fel på 90 miljoner?

Om man rättar en lottokupong och tror att man har vunnit 4.3 miljoner, hur kan det vara möjligt? Isåfall om man då också hade jokerraden rätt kanske?

Jag spelade på Stryktipset i helgen. Inte en siffra rätt och 7 rätt som mest på tipset. Jag är verkligen så underbart duktig på fotboll liksom.


Nu ville det sig så att paret som är i 30årsåldern iallafall hade vunnit 94 miljoner istället och ska nu ta en semesterresa genom hela Europa men att sluta jobba för dom är inte att tänka på. Det hade jag absolut gjort. Stig åt sidan för alla dessa arbetslösa som vill jobba just för pengarnas skull och att ha något att göra om dagarna.
Ni kan få mitt nummer, jag behöver både ett jobb och pengar.




Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Jag hade definitivt slutat jobba och ägnat sommaren åt trädgården och vintern åt att skriva.

Vilken dröm det vore att vinna alla de pengarna!

2010-06-29 @ 17:58:52
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback