Ibland blir det inte riktigt som man planerat

Jag hade planerat en lugn hemmakväll med fruktsoda, godis och kanske en film men det finns en person som har en förmåga att ändra på alla mina planer varje gång. Hon heter Ewa, ja hon finns faktiskt. Ni som har mig på Facebook vet att hon faktiskt existerar. Hon behöver inte ens övertala mig särskilt lång tid, några sekunder eller så.

Vi pratade på msn

Ewa: -Jag vill ut men har ingen barnvakt :(

Jag: -Okej, jag ska tvätta iallafall.

Ewa: -Så du vill inte hänga med ut då om jag fixar barnvakt?

Jag: -Beror på vart.

Ewa: -Ja det blir väl det vanliga stället.

Jag: -Jag vet inte riktigt

Ewa: -Jooo

Jag: -Okej jag ska bara duscha så kommer jag bort till dig då så går vi till systemet


Ja så det blir en utekväll och nu köpte jag några olika cidersorter som är nya så nu ska jag banne mig inte bli trött på en och samma cider iallafall. Ewa ringde sin mamma och där ska en av pojkarna vara inatt.

Så ja, ni behöver inte sitta uppe och vänta liksom. Bilder kommer imorgon eller inatt om jag hittar hem.






Kommentarer
Postat av: Wiilow [ foto tankar känslor ]

Heeeejj bruden! nykter är du nog inte ännu va ;) Fasikiken vad kul det var att se dig. Jag blev faktiskt övveraskad då jag såg dig där....

Hoppas du hittade E sen. Kraaaam fina du!

2010-06-13 @ 03:13:47
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback