Ja men det är ju som vanligt då

9.30 ställde jag klockan på inatt när jag skulle sova. När vaknade jag tror ni? Just det, 7.18! Jag sov med masken på mig inatt för första gången på en vecka men inte sjutton känner jag mig utvilad. Jag har bara massa märken i hela fejjan, hela näsan ser ut som om den varit med i en mindre boxningsmatch. Ett märke i pannan har jag också och det känns lite som att jag blivit ihoptryckt i en komprimator. En sån där maskin som trycker ihop lådor och skit om ni inte vet hur en sån ser ut eller hur en sån funkar. Jag har jobbat på Elux och där hade vi såna.
Min hals kändes också som att jag rökte ett helt paket med cigg igår trots att jag inte rökt ett enda bloss sen nyårsdagen.

I fredags fick jag veta att jag bara skulle vara på Hudmottagningen 15 gånger. Idag är det 11:e gången så det är bara 4 gånger kvar. Mina utslag på lår är mycket bättre men inte borta så jag får väl sitta på Ewas balkong och sola eller nåt.

Vi har ingen sol här idag, har ni? Skicka hit den i såfall.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ingen sol här heller så om du hittar nån så skicka gärna lite hit med ;) Kram

2010-06-08 @ 10:56:09
URL: http://blogg.mustica.se/
Postat av: Frogprincess

Solen försöker bryta igenom, men det går trögt.

Någon sa att de lovat åska i kväll. Inte bra...

2010-06-08 @ 12:22:54
URL: http://frogprincess2.blogspot.com
Postat av: Karin

Oj, här har den varit hela dagen, men nu börjar det ju bli i senaste laget att skicka iväg den till dig.

Dessutom börjar det komma lite moln nu, så den gömmer sig nog snart.

Hoppas den skiner både här och hos dig i morgon ! :)

2010-06-08 @ 17:34:38
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: pezze

tyvärr kan jag inte skicka solen till dig för hittar inte solen..

för all moln står mitt i vägen o en massa våta droppar kommer ner från molnen nu!

;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback