Jaja jag erkänner

Det började med att jag skulle läsa Aftonbladet på nätet. Jag råkade trycka på liveTV där Aftonbladet följde alla som skulle in i kyrkan, jag följde jag också ska erkännas men mest tyckte jag det var kul när folket i studion kommenterade allas klädsel.

Min dotter skulle komma på middag kl 16. Jag fick veta att bröllopet skulle ske 15.30. Jag sprang mellan köket och datorn för att följa. Kl 15.50 kom dottern och då hade jag slagit på teven och hon utbrast:

-Neeeej mamma jag har ju bestämt att bojkotta det där jävla bröllopet. Jag vill inte veta hur snygg klänningen är eller hur den och den var klädd. Jag tycker hela skiten är ett jippo och jag är SÅ trött på det!

Eftersom jag inget köksbord har fick vi sitta i vardagsrummet och inte fan stängde vi av teven heller. Jag hade suttit och sett när Victoria och Daniel sagt ja till varandra, hur Daniel fällde tårar då hon sa ja till honom och hur hon sen strök bort hans tårar. Vi åt och tittade på resten tillsammans. Men ärligt tycker jag att Victorias klänning var tråkig. Prinsessan Madeleine däremot, jösses hon skulle kunna gå naken och ändå vara snyggare än sin syster. Strålande vacker helt enkelt.

Sen satt vi också och kommenterade hur mycket skit hästarna gav ifrån sig på vägen och fantiserade om olika saker, ja tex om en häst skulle trampa i en lite våtare klick bajs som sen skulle skvätta upp i ansiktet på Daniel. Det hade varit lite kul faktiskt.

Min pappas fru är på plats och står någonstans med ca 4 miljoner åskådare eller nåt sånt. Kul för henne.

Jag och dottern valde också tapeter till mitt sovrum idag. Det blir nog skitsnyggt tror jag. En svartsilverrandig som fondvägg och en ljusgrå resten.




Kommentarer
Postat av: Gealach

TV-kommentatorerna svamlade ju så in i h-e! Nästa gång det blir någon kunglig tillställning ska jag söka jobb på SVT, jag hade gjort det tusen gånger bättre...

2010-06-19 @ 19:20:28
URL: http://gealach.wordpress.com
Postat av: Karin

Missade hela spektaklet jag, trots att jag tänkt titta.

Hade liksom annat för mig.

Kommer aldrig glömma bort vilken dag panelen blev färdigspikad på altanen i alla fall. ;)

2010-06-19 @ 21:02:10
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback