Jo men tjenare

Oj oj jag är verkligen inte nykter när jag skriver det här. Det  började med en förfest hos Ewa där jag,Ewa, Lisa och Annika förfestade.

Det här är vad Ewa kan bidra med, en klyfta

 

Sen ville Annika vara med på bild och jag som som vanligt ser ut som ett miffo

 

Sen ville Lisa och Annika vara med

 

Jag träffade sen en tjej på vägen som tyvärr skulle åka iväg men som jag fick numret till. Om jag träffar henne igen lär ni märka det senare i veckan

 

Jag och Ewa kom in på en nattklubb gratis och visst var det kul men mycket smått för min ålder MEN jag träffade goaste Willow där och var tvungen att ta kort på oss.

 

 

Vi har nog fan dom största bloggarna i den här stan iallafall. Skitkul att träffa henne där! Wiilow mina vänner!


Jag gick och käkade pizza och sen gick jag hem. Tjejen jag fick numret till gissade på att jag var 25 år och jag älskar henne för den gissningen. Får se om jag hör av henne.
Nu ska jag sova. Natti!


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Kul att skaka lite rumpa! Lycka till med tjejen, jag menar vem kan motstå någon som tror att man är 25... Det mååste ju vara en god människa, eller hur?! :-)

2010-06-13 @ 10:53:33
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Sv. Attans oxå... Kanske att hoppas på för mycket att det är en förkortning av Bosselina...?

2010-06-13 @ 11:35:21
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback