Konstiga drömmar

Jag släckte lampan 1.08 och jag slocknade nog en minut senare. Mina drömmar, eller ja, jag kommer ihåg den sista för det är i stort sett bara den vi minns.

Jag bytte blöja på nån bebis som hade så mycket bajs så man skulle kunna tro att det var en vuxen. Sen helt plötsligt var det som Farmville där en gammal jobbarkompis stod i en flod med sina kossor och det var inget konstigt alls tydligen för där fanns flera personer med sina djur.

Innan vaknade jag halvt av sendrag i vänster ben. Det är ALLTID i vänster ben jag får det. Jag masserade lite och somnade snabbt om, nu är jag jätteöm där.

Varför är mina drömmar så fruktansvärt konstiga?

Ikväll ska jag iväg för att fira en kusins student. Han tar den i en annan stad men vi ska bara hem till dom för att ta emot honom. Vädret ser inte så great ut tyvärr, det har regnat massor inatt men nu verkar det hålla upp. Hoppas att solen kommer fram innan han springer ut från skolan.

Grattis till studenten Fredrik!


Kommentarer
Postat av: Mamma till två flickor & Lillasyster i magen

Kikar in.. Vilken fin blogg du har!

Allt bra idag?



Kram

2010-06-09 @ 12:18:40
URL: http://mammamilly.blogg.se/
Postat av: Mamma till två flickor & Lillasyster i magen

Tackar så mycket. :)

haha jo jag är säker på att det bara är en ;)

2010-06-09 @ 14:21:50
URL: http://mammamilly.blogg.se/
Postat av: Karin

Ja, förklara drömmar är inte lätt det...

Man undrar ju ibland hur hjärnan är skapt, som kan sno ihop så mycket konstigheter ! :D

2010-06-09 @ 22:38:26
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback