Lite bilder från min nya lägenheter

Jag har i flera veckor väntat på att min kära pappa ska komma med borrmaskinen och borra lite hål och grejer i min lägenhet men nu bor dom i sommarstugan och dom verkar inte ha tid för mig. Därför är det lite tomt här men jag har satt upp lite grejer ändå och idag ska jag köpa nya blommor är det tänkt så folk verkligen vet att det bor folk här.

Igår tog jag lite kort och några idag. Det är mest från vardagsrummet faktiskt. Jag har nämligen inte något köksbord än och lampan får jag inte upp.

Iza ligger och vilar sig i sängen

 

En väggdekor jag fick av syster i inflyttningspresent

 

Igår kväll hade jag inga gardiner eller blommor

 

Det fixade jag idag

 

Nogger på soffkanten i solen

Jag och Ewa var i grannstaden och handlade lite. Min parfym är snart slut

Så idag köpte jag mig en annan. Adidas Pure lightness, luktar himmelskt!

 

Ikväll ska jag och Ewa ner till hamnen och gotta oss lite, ja i solen alltså.
Jag ska bara äta färskpotatis med senapssill först. Jag är lite konstig (näe, det kom nog inte som en chock för många). Jag äter inte vanlig sill och heller inte senap men senapssill går hur bra som helst.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Gealach

Ser jättefint ut!

2010-06-16 @ 16:33:49
URL: http://gealach.wordpress.com
Postat av: Emmelist

samma väggdekor som jag har :D eller likadan kanske man säger ;*)

2010-06-16 @ 23:16:58
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback