Lite blandat 2

Kl 8.30 cyklade jag till Ica för att köpa kattsand. Det var bara 3 dagar sen jag bytte sand så egentligen behövdes det inte men jag bytte iallafall och varför, jag frågar..VARFÖR sätter sig katterna och skiter det första dom gör trots att dom kanske gjorde det strax innan jag åkte till Ica. Sätter ni er och skiter när ni precis städat toaletten bara för att? Sitter ni där och bara åh vad jag måste göra nr 2 enbart för att toan är ren. Detta händer varje gång jag städar kattoan. Det slår liksom aldrig fel!

Ska tillägga att hon blundar också

 

 

I fredags gjorde jag ju chipslåda till Ewa och mig och sen skulle det bara bli nån cider eller två, som ni läst förut så blev det lite till liksom. Jag vet inte riktigt vad det var i den där lådan men både jag och Ewa såg gravida ut. Kolla här bara.

 

 

Nej jag spänner inte ut den men som tur är blev den mindre

 

Vad jag vet så brukar lampor gå på el? Det gör iallafall mina.

 

Men tydligen är det inte en självklarhet.

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Här provkissas det alltid efter att lådan är städad...

2010-06-07 @ 12:54:39
URL: http://frogprincess2.blogspot.com
Postat av: J

ha ha ha vår lilla killkatt ska alltid gå på toa precis när man rensar, inte efter, utan medans man gör det, katter är konstiga

2010-06-07 @ 16:52:41
Postat av: Anonym

Nja jag tror inte det, det är tv'n det är fel på för den kopplade bort comhem boxen och satte på den och bytte kanaler hej vilt.

Då hade det behövt vara fel på flera knappar. Jag tror fortfarande på en spöke :)

2010-06-07 @ 18:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback