Michael Jacksons barn knackar dörr

Från att ha fått ha på sig masker och annat som skyler deras ansikte till att gå runt öppet och knacka dörr måste vara en väldig omställning.

Michael Jacksons barn gör nu som han gjorde som liten, knackar dörr för att föra vidare Jehovas vittnes budskap.

Dessa barn ska även få gå i skolan istället för att i hela deras liv fått lektioner i hemmet. Det tycker väl jag är det bästa. Låt dom få vara "vanliga" barn men här i Sverige går inte barn och knackar dörr längre va? Jag tycker det är till att utnyttja dom. Barn ska vara barn och själv tycker jag att finns det folk som vill gå med i Jehovas så vet nog också alla vart man kan vända sig, dom behöver inte knacka dörr för att få folk att gå med.

Jag är inte ett skit intresserad av att gå med i Jehovas och helst vill jag inte ha dom utanför min dörr heller. Nu vet ni det!

 

 


Kommentarer
Postat av: Gealach

När jag bodde i studentkorridor kom ibland ungdomar (typ 14-15 år) från JV och knackade på. Verkade som om de skickade ut ungdomarna speciellt till oss.



De var så blyga och bortkomna och jag tyckte så synd om dem att jag faktiskt tog emot deras tidning, vilket jag aldrig gör annars.

2010-06-25 @ 13:31:40
URL: http://gealach.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback